• 24.06.15, 18:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apple World Gallery võitis Cannes'is välimeedia Grand Prix

"See töö valis meid, mitte meie teda," ütles välimeedia žürii esimees Juan Carlos Ortiz DDB-st.
World Gallery Apple iPhone 6
  • World Gallery Apple iPhone 6
Apple World Gallery reklaamib iPhone 6 fotograafilisi võimeid. USAs toimunud kampaania kutsus iPhone 6 omanikke üles osalema fotovõistlusel, valitud 162 parimast pildist tehti suured välimeedia plakatid, mida demonstreeriti üle kogu maailma. Kampaania, mille sisu oli tarbijate loodud, oli žürii hinnangul game changer ehk seniste mängureeglite muutja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele